Иргэдийн санал гомдол хүлээн авах
-
БОЭТ-ийн захирлын 20174 оны 08 дугаар сарын 18-ны өдрийн А/34 дугаар тушаалын нэгдүгээр хавсралтыг ЭНД дарж харна уу.
-
Талархал санал хүсэлт гомдлыг хүлээн авах шийдвэр хүргүүлэх процессыг ЭНД дарж харна уу.
-
“Иргэдээс төрийн байгууллага, алба тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэх тухай” хууль, БОЭТ-ийн захирлын 2017.08.18-ний өдрийн А/34 тоот тушаалыг тус бүр хэрэгжүүлэн ажиллаж байна.
БОЭТ нь иргэд үйлчлүүлэгчийн санал хүсэлтийг:
- boet emg@yahoo.com
-
- www.khovdboet.moh.mn
- khovdboet.moh.mn/fb
- Ховд 11-11 төв
- 75779779 утас
- Санал хүсэлтийн хайрцаг
- Санал хүсэлтийн дэвтэр
- Сэтгэл ханамжийн судалгаа
- Бичгээр
- Амаар гэсэн чиглэлийн дагуу тус бүр хүлээн авч байна.
-
-
Үйлчлүүлэгчдийн анхааралд:
Амбулаториор үйлчлүүлж буй болон хэвтэн эмчлүүлж буй үйлчлүүлэгч та бүхэн доорх QR кодыг уншуулж сэтгэл ханамжийн судалгаандаа идэвхитэй хамрагдаарай. Баярлалаа.